1. Üldine teave

Veebipoe AILA.EE (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Sotsiaaltöö Akadeemia, registrikood 17006432, aadressiga Tartu maakond, Tartu Linn, Salme tn 7-4, 50106

Käesolevad müügitingimused kehtivad kõikidele kaupade ostudele, mis on sooritatud AILA veebipoe kaudu.

2. Hinnad ja maksmine

Kõik hinnad on kuvatud eurodes (€) ja sisaldavad käibemaksu. Hinnad toodete juures võivad muutuda ilma eelneva etteteatamiseta.

Maksmine toimub enne kauba väljasaatmist ja võimalikud makseviisid on:

  • Pangaülekanne (sh pangalingid)
  • Krediitkaart
  • Järelmaks (Montonio AS teenusena)

Kui tehnilise vea tõttu on Veebipoes kuvatud hind selgelt ekslik (nt nullhind või oluliselt allpool turutaset), jätab OÜ Sotsiaaltöö Akadeemia endale õiguse tellimus tühistada ning tagastab tasutud summa.

3. Toodete tellimine ja lepingu jõustumine

Tellimiseks vali soovitud tooted, lisa need ostukorvi ning täida vajalikud andmeväljad. Peale sobiva tarneviisi valimist kuvatakse tellimuse kogusumma.

Müügileping loetakse sõlmituks alates hetkest, mil ostusumma on laekunud Veebipoe arvelduskontole. Kui mingit tellitud toodet pole võimalik tarnida, teavitame ostjat esimesel võimalusel ja tagastame kogu tasutud summa, sh saatmiskulu, tavaliselt 1–2 tööpäeva jooksul (olenevalt makseviisist võib tagasimakse võtta kuni 7 tööpäeva).

Veebipoest ostmiseks peab klient olema vähemalt 18-aastane.

4. Tarneinfo

Veebipood saadab kaupu järgmistes riikides:

  • Eesti
  • Läti
  • Leedu
  • Soome
  • Rootsi

Tarnekulu lisandub hinnale ja sõltub sihtriigist ning valitud kohaletoimetamise viisist. Eesti-siseselt jõuab kaup üldjuhul kohale 5–10 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist. Rahvusvaheline kohaletoimetamine toimub 7–12 kalendripäeva jooksul. Maksimaalne tarneaeg on 20 kalendripäeva, välja arvatud juhul, kui Veebipood on teavitanud pikemast tähtajast.

5. Taganemisõigus ja tagastamine

Pärast kauba kättesaamist on tarbijast ostjal õigus 14 päeva jooksul lepingust taganeda, välja arvatud juhul, kui tegemist on eritellimusel või kliendi soovide järgi valmistatud toodetega.

Kuna AILA veebipoes müüdavad tooted valmistatakse sageli spetsiaalselt kliendi tellimuse alusel, ei kohaldu taganemisõigus sellistele toodetele (VÕS § 53 lg 4 p 2). Erandid on võimalikud vaid poolte kokkuleppel.

Kui taganemisõigus kehtib, peab toode olema:

  • originaalpakendis ja rikkumata
  • kasutusjälgedeta
  • koos kõigi etikettide ja dokumentidega
  • hoolikalt pakitud ja kaitstud transpordikahjustuste eest

Tagastamise kulud katab ostja, välja arvatud juhul, kui saadeti vale või defektne toode.

Taganemisavaldus tuleb saata aadressile aila@sotsiaalakadeemia.ee hiljemalt 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist. Kaup tuleb tagastada hiljemalt 14 päeva jooksul avalduse esitamisest.

Tagasimaksed tehakse hiljemalt 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse kättesaamist, kuid mitte enne, kui tagastatav kaup on jõudnud tagasi või on esitatud selle kohta usaldusväärne tõend.

Kui ostja valis kallima kohaletoimetamisviisi kui tavapärane soodsaima hinnaga variant, ei hüvita Veebipood täiendavat kuluosa.

6. Pretensioonide esitamine

Veebipood vastutab toodete kvaliteedi ja lepingutingimustele vastavuse eest. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel esitada kaebus kuni kahe aasta jooksul, eeldusel, et puudus oli olemas üleandmise hetkel.

Esimese kuue kuu jooksul pärast üleandmist eeldatakse, et puudus oli olemas juba toote üleandmisel. Kaebused tuleb esitada e-posti teel aadressile aila@sotsiaalakadeemia.ee.

Veebipood vaatab kõik kaebused läbi 15 päeva jooksul.

7. Isikuandmete töötlemine ja turundus

Veebipood töötleb isikuandmeid (nimi, aadress, kontaktandmed, makseinfo) vaid tellimuse täitmiseks ja kauba kohale toimetamiseks. Isikuandmed edastatakse vajadusel ainult logistikapartnerile.

Tellimuse esitamisel annab ostja nõusoleku saada infot tellimuse staatuse kohta. Uudiskirju ja kampaaniateavitusi saadetakse ainult juhul, kui klient on andnud selleks eraldi nõusoleku. Sellest võib igal ajal loobuda.

8. Vaidluste lahendamine

Kõik pretensioonid tuleb esitada e-kirja teel aadressil aila@sotsiaalakadeemia.ee.

Kui vaidlust ei õnnestu lahendada kokkuleppel, on ostjal õigus pöörduda:

  • Tarbijavaidluste komisjoni poole (menetlus tasuta)
  • Euroopa Liidu veebipõhise vaidluste lahendamise platvormi poole

Kohtuvaidluste korral on pädevaks kohtuks Harju Maakohus.